HajFlajers – Big Boss | prod. VahhaBeatz Ent. MASH UP VIDEO (BDF GOŚCINNIE)

Sprawdź nowość na Brain Dead Familia już jest nowy film – “HajFlajers – Big Boss | prod. VahhaBeatz Ent. MASH UP VIDEO (BDF GOŚCINNIE)

Bezpośredni odsłuch

Podoba się?

  1. Jak dla mnie piosenka jebła ogólnie i stylem samego rapera… Kozak byłoby widzieć w bdf ^^

  2. Kurwa kot 😁 Ps. Słoń nakurwiaj płytą bo sąsiedzi już wszystkie nunki znają na pamięć trzeba to zmienić 😂🔫

  3. 1. Schowaj łapy
    Schowaj rapy
    Nadchodzi boss
    Sram te japy
    Czarne kwiaty
    Robimy sztoss
    Unikaty
    Oddaj graty
    Spakuj ich cały wór
    Naszyjniki z czachy
    Dziś dla kumatych
    Niech będą na full
    Na kolana
    Prosta bania
    Karty na stół
    Nie rozumiesz to
    Wyjaśnię ci bo
    Do gadania masz chuj
    Zamij oczy
    Słyszysz kroki
    Błędny wzrok
    Koniec jest już bliski
    Spadasz w dół
    Stromy stok
    W głowie pytanie
    Ale w głębi już wiesz
    Ostatni level
    Skończyłeś grę
    Wija De
    Nie jest reklama
    Rozrywa cię
    Prawie jak granat
    Ręka szatana
    Złamana na planach
    Zniszczenia mniej
    Wiele razy przepraszał
    Zapraszał na łyche
    Ale ja nie
    Sam bóg do mnie dzwonił
    Żeby ustawić się
    Ale muszę odmawiać
    Bo ja też mam swą grę
    myślisz ze fejm będzie okej
    Hajs zgadza się
    O nie nie nie
    Ty wciskach pauze
    Ja wciskam play
    Lecę tak tłusto
    Że myślisz że to fejk
    Ref. Dupy mi mówią Big Big Boss
    Ziomki mi mówią Big Big Boss
    Wszyscy mi mówią Big Big Boss
    Big Big Boss

    2. Mówią że za dużo Braga
    Że zrobią to lepiej
    Pierdolę ich plagiat
    Kabaret, Męczące skecze
    Prawda jest naga
    Jestem naturystą
    Sporo grzeszę
    I mogę być dla nich nikim
    Pierdolą o tłustych stylach, bitach
    Anorektycy
    Strzelają z palców w klipach
    Przypał
    Pseudo dzieci ulicy
    Nie będę wnikał kto ci tworzy image
    Trochę się pogubili
    W byciu kimś innym
    Za maikiem
    Ktoś im pisze teksty
    Ghost rider
    wszyscy samce alfa
    Karey kłamstwa
    Kłamca
    ponoć wraca karma oparta na kantach
    Stawka przewyższa realia
    Gdzie ta arkadia i aplałs
    Dokważa w maskach
    O czym rozmawiać
    Wybieram inny wariant
    Mój standard
    Ja o moi ludzie
    300 spartan
    Wasza rap gra tylko świeci dupą
    Kim Kardashian
    Gdy gasną światła
    Znika prawda
    Gasną światła

    Ref. Dupy mi mówią Big Big Boss
    Ziomki mi mówią Big Big Boss
    Wszyscy mi mówią Big Big Boss
    Big Big Boss

  4. Tyle czekać… wychodzą dwa kolejne zajebiste kawałki od tego duo, a w tytule nadal "BDF gościnnie". No kurwa Panowie z BDF trzeba coś z tym ogarnąć…

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Zobacz też